czwartek, 16 lutego 2012

Światowy Dzień Kota...

... jest jutro :)
Moje futro właśnie poleguje przy monitorze i wpatruje mi się prosto w oczy ;)
Normalnie, się skupić nie można ;)
A ja przedstawię moją kocicę już dziś, bo jutro to do 17 w pracy będę i zapewne zasiądę przed komputerem późnym wieczorem.
Oto Mika, której w życiu udało się zamienić śmietnik na salony ;)





A to jej ulubione zajęcie:





Ma jeszcze jedno hobby, ale niedobra pańcia nie pozwala uprawiać go bez ograniczeń. 5,8 kg futra stanowczo wystarczy! 
Pozdrawiam wszystkich kociarzy :)

4 komentarze:

  1. O matko, ale mnie wystraszyłaś! Już pomyślałam, że przegapiłam! :)
    Piękna kicia! Wypisz,wymaluj, mój Gracjanek (także samo śmietnikowy)- ta sama "maska Zorro". I zainteresowania dokładnie takie same. Ogonek też ma "doczepiony"? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Doczepiony", czyli że grzbiet czarny, potem paseczek białego i znów ogon czarny?
    Otóż, nie. Całość leci na czarno. Ma za to tę maskę zorro doczepioną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kociak :) zapraszam na konkurs dziś ostatni dzień zgłoszeń http://www.artfox.pl/sklep/trendy.php?info_id=62

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna :) Moje też kochają spać i jeść :)

    OdpowiedzUsuń